Självklart ska vi hjälpa dig att kika vart ditt paket befinner sig. 


Postnord

Har du valt Postnord kommer du få en leveransbekräftelse så fort ditt paket skickas från vårt lager. I den hittar du en PDF-fil där du kan se ditt kollinummer som du sedan kan spåra på följande länk:


Spåra ditt paket här


Bra att veta är att en beställning kan skickas med fler paket och i leveransbekräftelse står det hur många paket du kommer få.  Tex Leveransbekräftelse 1/3 paket. 


Luta dig tillbaka och du har din beställning inom några dagar.

 
Skulle ditt paket inte fått en scanning hos Postnord på minst 7 dagar, eller om varan felsorterats kan du såklart kontakta vår kundservice för vidare hjälp.



Budbee 

Har du valt Budbee som leveranssätt får du en spårningslänk så snart ditt paket har skickats från vårt lager. Om det är första gången du använder Budbee skickas spårningslänken skickas till din mejl. Har du använt tjänsten tidigare får du spårningslänken via sms.


Om du har beställt flera produkter kan du få flera leveransbekräftelser och även flera kollinummer och spårningslänkar i varje leveransbekräftelse. Om mejlet med leveransbekräftelsen är döpt till exempelvis "Leveransbekräftelse 1 av 2 från jollyroom.se" betyder det att du kommer att få ytterligare en bekräftelse. 


Ladda gärna ner Budbee appen för att följa paketet på ett smidigt sätt. Håll ut inom några dagar är paketet framme hos dig. 



Dpd

Några av våra produkter skickas direkt från leverantörens lager i stället för vårt eget. Vi använder oss framförallt av detta leveranssätt när det kommer till större produkter som studsmattor och pooler eftersom det fungerar som både ett miljövänligare, snabbare och smidigare leveransalternativ.


När du köper en produkt som skickas från leverantörens lager får du en orderbekräftelse från Jollyroom och en leveransbekräftelse med spårningslänk från leverantören. Om du behöver returnera eller reklamera din produkt som skickats från leverantörens lager kontaktar du leverantören för vidare hjälp.