Tråkigt att höra att du har mottagit en trasig produkt, självklart hjälper vi dig med en reklamation.

Skapa ett ärende via vårt kontaktformulär med nedan information:


Har ditt paket blivit skadat under frakt ber vi dig att återkomma med följande uppgifter:

- Adresskortet i närbild (hela Adresskortet ska vara synligt och läsbart).
- Försändelsen i sin helhet. Fotografera tre av lådans utvändiga sidor. 
- Är produkten emballerad i en låda skall den öppnas och fotograferas från ovan. Bilden skall vara tagen på distans så att man ser allt det invändiga förpackningsmaterialet.
- Den skadade produkten i sin helhet.
- Bild som påvisar vart på produkten som skadan/skadorna återfinns.
- Närbild på skadan/skadorna 

(Om det gäller skadade varor på pall ska nedan punkter bytas ut med ovan) 

- Adresskortet i närbild (hela Adresskortet ska vara synligt och läsbart)
- Godset i sin helhet. Fotografera tre av pallgodsets utvändiga sidor.
- Godset i sin helhet, motsatta kort- och långsida av pallgodset
- Bild som visar hur godset är fixerat in till lastpallen
- Bild som påvisar vart på godset skadans placering finns
- Närbild på skadan/ skadorna 

Tror du att produkten var skadad innan leverans, skicka följande information:

  • Ordernummer
  • Produktnamn
  • Problembeskrivning
  • Hur och när problemet uppstod
  • Bild eller video som tydligt visar vad felet är
  • Bild där hela produkten syns
  • Serie-/batchnummer (om det finns)