Kontakta vår kundservice via vårt kontaktformulär för att reklamera din produkt. Jollyroom säljer alla produkter med 1 års garanti och 3 års reklamationsrätt. Vi står alltid för returfrakten vid reklamation om du använder våra fraktdokument. Om du väljer att inte använda Jollyrooms fraktdokument, står du själv för fraktkostnaden vid returen.


Vänligen observera att den reklamerade produkten inte ska kasseras eller returneras under reklamationsprocessen om inte andra direktiv ges av handläggaren för reklamationsärendet. 

Vi har tyvärr ingen möjlighet att hantera reklamationerna direkt via vårt kundforum. Klicka in er på kontaktformuläret och fyll i den information som efterfrågas, så kommer vi hantera ditt ärende så snart som möjligt.


Vår normala hanteringstid för en reklamation är 3-10 arbetsdagar men vi upplever just nu högt tryck på vår reklamationsavdelning. Vi gör naturligtvis vårt bästa för en så snabb och smidig hantering som möjligt.


Kontakta oss här!